Ätstörningscoach

Har fått jobb

Ok, här kommer förklaringen till min bloggtorka.

Jag har fått jobb. Efter att ha gått vidare till sista intervjusteget är jobbet mitt.

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG. Det är precis vad jag har pluggat till och som gjort för mig.

Börjar på måndag.

På måndag börjar livet.

Detta blir mitt livs största utmaning. Har redan en deal med mig själv att aldrig någonsin låta sjukdomen få komma emellan mig och jobbet. Ätstörningar ska aldrig få vinna. Detta är jobbet jag har väntat på och på måndag och framåt kommer min anorexi att få det tuffare än någonsin. Jag är redo nu. Har övat i några veckor och kommer kunna ge 100% på jobbet utan att behöva tänka på träning och mat en enda sekund. Detta är meningen, jag känner det.

Har övat i några veckor på att vara träningsfri (glömde jag förresten blogga i måndags? Eller har ni koll? Hur många veckor är det som jag inte har tränat på? Sju eller åtta?) och samtidigt äta normalt.

Det ska bli så härligt. Längtar som sjutton. Ännu en sak som sporrar mig att bli ännu friskare och hoppas jag går upp i vikt snabbare än vad jag råkar göra för tillfället.

Åh, livet – NU ÄR JAG ÄNTLIGEN REDO!!!!!

Här kommer jag!!!!

6 thoughts on “Har fått jobb”

  1. Gud vad det är härligt att se när du mår bra och vräker fram din positiva energi! 🙂

    Det passar dig verkligen att må bra och vara glad!

Kommentera

