Ätstörningscoach

Viktig blogginfo

Skalman

Det har hänt en grej här.

Ni behöver inte bli oroliga.

Jag kommer fortsätta blogga men jag kommer vara på resande fot så min tillgång till internet kommer vara mycket begränsad under de närmaste veckorna.

Jag ska dock göra mitt allra bästa för att uppdatera ändå.

Dessutom blir det bra övning i att skriva lite kortare inlägg. Vet att jag är en riktig ”ordbajsare” så kanske blir det rent av en klar förbättring för bloggen? För är det inte så? Små inlägg ofta hellre än långa ibland?

Eller, vad föredrar ni? Långa eller korta inlägg?

Dessutom, frågestunder, är det bra eller dåligt?

Andra saker som ni vill veta? Förslag på något särskilt ämne?

Skriv era åsikter i kommentarsfältet så återkommer jag. Vill att ni ska få ut så mycket som möjligt av att läsa bloggen. Nu har ni chansen att på allvar påverka dess framtida innehåll!

4 thoughts on “Viktig blogginfo”

  1. Hej! Tack för en helt underbar blogg! Blir så otroligt motiverad att själv ta tag i mina problem när jag läser hur hårt du kämpar! Jag hoppade faktisk över min inrutade morgonrunda idag tack vare dig! =)
    Du undrade vad vi vill att du ska skriva om. Det jag gillar är när du berättar om hur allt känns. Dina ups and down, dina tvivel och dina framsteg. Dina tankar om överätning och ångest mm. Kanske hur din dag ser ut (mat, aktiviteter mm). Hur din omgivning hjälper dig hade också varit kul att veta!
    Ännu en gång; tack för att du bloggar och inspirerar oss andra!
    xxx

  2. Hej! Ville bara säga att jag precis hittat din sida och att jag hejar på dig! Jag kommer fortsätta följa din blogg, du verkar vara oerhört stark – du kommer fixa det!
    / Ida

Kommentera

