Ätstörningscoach

Så jävla rädd

Är livrädd för vad som väntar mig. För jag vet ju att det måste komma förr eller senare och stavas Å-N-G-E-S-T. En ätstörds värsta fiende. Att svälta och/eller träna är ångestbefriande och genom att kaloriträna eller räkna kalorier så jag har lyckats klara livet hyfsat i åtta år. Det är därför som jag har kunnat äta ganska så ”normalt” under vissa perioder och folk har trott att jag absolut inte har några ätstörningar utan äter bra och bara har begåvats med en mycket hög ämnesomsättning.

 It is all fake.

Kommentera

